lauantai 19. lokakuuta 2013

Tähtipölyä osa 1.



Clarissa ei ollut vielä kotona, työpäivä oli taas venynyt. Istuin pienessä keittiössämme juomassa kahvia jotta pysyisin hereillä siihen asti kun hän saapuisi. En juonut kahvia ennen kuin tutustuin Clarissaan, se oli yksi niistä huonoista tavoista joita häneltä olin oppinut. Syksy oli jo pitkällä, vaikka jaloissa oli villasukat minulla oli silti kylmä. Kahvikuppi lämmitti mukavasti käsiäni läpi kämmeeneen asti vedettyjen hihojeni. Pian kuulin kun ulko-ovi kolahti. Avain työntyi lukkoon ja väänsi oven auki. Juoksin eteiseen, ovella seisoi Clarissa. "Anteeksi Henna että meni taas näin myöhään, myöhästyin töistä joten piti jäädä vähän ylitöihin." Clarissan ääni oli pehmeä, naisellinen ja ystävällinen niin kuin aina. Olin ainut joka sai kuulla hänet sellaisena, Clarissa oli nimittäin hyvin ujo, vieraille hän oli vähäsanainen ja koppavan kuuloinen. "Keittiössä on kahvia valmiina" minä sanoin seisoessani eteisen toisella puolella katsoen Clarissaa. Clarissa käveli luokseni ja halasi minua. Hänen halinsa oli tiukka, vastakkain oli hyvä olla. Toisinaan toivoin että Clarissa ei ikinä päästäisi minusta irti. "Kohta voisin ottaa mutta käyn eka tupakalla, tuletko mukaan?" Clarissa vastasi ja päästi irti. Seurasin häntä parvekkelle. Hän avasi oven josta kylmä tuuli pyrki kovasti sisälle. Pistin tohvelit jalkaan ja astuin parvekkeelle. Ulkona oli pimeää, vain valo keittiöstäni läpi ikkunan valaisi meitä ja muutama katulamppu kerrostalomme pihalla. Clarissa ojensi minulle melkein täyden tupakka-askinsa. "Ei kiitos, poltin juuri yhden" vastasin Clarissalle vaikka se oli vale. Hän katsoi minua, hymyili ja laski askin parvekkeen pöydälle jolla hän istui. Kyllä minä poltin, se oli taas yksi inhottava tapa mikä oli Clarissan mukana tullut. Poltin tosin paljon vähemmän mitä Clarissa luuli minun polttavan, itseasiassa pyrin lopettamaan mutta se tuntui välillä hankalalta. Tuskin se Clarissaa haittaisi vaikka lopettaisin mutta halusin olla hänen kanssaan niin paljon kuin pystyin, yhteinen hetki aamutupakan parissa tuntui hyvältä. Katsoin kuinka Clarissan punainen pallmall hehkui pimeässä kuin pieni punainen tähti. Se nousi Clarissan huulille, hän imaisi, veti henkeä, laski tupakkansa ja henkäisi savun ulos. Tupakointi oli huono tapa, monien mielestä jopa ällöttävä mutta en voinut kieltää sitä että tupakka suussa Clarissa näytti viileältä, hän näytti omalta kauniilta itseltään.




 "Ai niin saan lisää rahaa huomenna, pystyn maksamaan siitä oman osuuteni vuokrasta" Clarissa tokasi. "Kiitos" minä sanoin. Asuimme minun yksiössäni. Vanhempani maksoivat vuokrani. Clarissa karkasi kotoa vähän sen jälkeen kun aloimme seurustelemaan. Hänen britti-isänsä ei voinut ymmärtää Clarissan seksuaalistasuuntautumista taikka sitä että hän jätti koulun kesken. Hänen äidillä ei taas ollut paljoa sanottavaa, hän pyrki olemaan puolueeton mutta ei silti aina ihan ymmärtänyt Clarissaa. Pian luokseni muutettuaan Clarissa aloitti työnsä siivoojana. Työ oli rankkaa ja Clarissa etsi muita töitä mutta paljoa ei ollut tarjolla. Minä itse taas kävin vielä lukion kolmatta vuotta. Kun Clarissan tupakka viimein lähestyi loppuaan hän tiputti sen tuhkakuppiin joka melkein pursui yli tupakantumpeista. Palasimme takaisin sisälle lämpimään. Clarissa otti kupin kahvia ja käveli sitten minun perässäni makuuhuoneeseen. Sänkyni oli tarkoitettu vain yhdelle hengelle mutta se oli tarpeeksi iso että siinä mahtui nukkumaan kaksi. Menimme sängylleni ja kaivauduimme peittojen alle. Clarissa istui kahvikuppi kädessään ja minä makasin sängyllä, pää hänen polvillaan. Hän silitteli karheita vaaleita hiuksiani. Tunsin hänen pehemeiden sormenpäittensä eksyvän välillä iholleni, se tuntui kivalta. Clarissa hörppäsi jo jäähtyneestä kahvistaan. Hän katsoi minuun, tiesin sen vaikka itse tuijotin hänen paidanhelmaansa. "Rakastan sinua Henna" hän sanoi. Käänsin katseeni kohti hänen suloisia kasvojaan, hymyilin ja nostin kättäni ottaakseni kiinni hänen pitkistä paksuista ruskeista hiuksistaan liuttaakseni niitä sormieni läpi. "Niin minäkin sinua" vastasin. Clarissan syvissä tummissa silmissä näkyi kiiltoa kun hänen suunpielensä nousivat ylöspäin. Clarissa laittoi kahvikuppinsa syrjään ja riisui paitansa. Hän asettui makaamaan viereeni samalla kuin minä riisuin omaa paitaani. Olimme molemmat hyvin väsyneitä mutta sammutettuani valot teimme sen silti. Nautin kovasti alkuyöstä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti